کد مطلب:314387 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:189

با گریه به خواب می رود
در سوم ربیع الأول سال 1421 قمری جناب آقای حاج مصطفی صراف، مؤذن امام حسین علیه السلام كه فعلا ساكن شهر مقدس قم است، از جناب آقای «ملا سعد» مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نقل كردند:

آقای ملا سعد در بین راه تهران - مشهد در قطار برایم نقل كرد كه تقریبا شش ماه



[ صفحه 309]



است از عراق آمده است و گفت: پای چپم ورم كرد، مرا به بیمارستانی در بغداد به نام بیمارستان «مدینة الطب» بردند و در آن جا بستری شدم. خانواده ام در كربلا بودند.

تشخیص پزشكان آن شد كه باید عمل بشوم و گفتند كسی هم باید امضا بدهد كه اگر زیر عمل مردم، پزشك جراح مسئولیتی نداشته باشد. من قبول نكردم كه در شهر غربت آن هم به آن نحو عمل بشوم. لذا به كربلا بازگشتم. در كربلا هم به پزشكی حاذق مراجعه كردم. تشخیص او هم همانند پزشك بغدادی آن شد كه باید پایم عمل جراحی بشود. اهل بیت من گفتند: به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام متوسل بشوید، و شب متوسل می شود و با گریه به خواب می رود.

صبح مادر بزرگش می گوید: به نزد جاروكش حرم مطهر حضرت اباالفضل العباس علیه السلام برو، مقام و عظمت حضرت خیلی بالاتر از آن است و فقط جارو را از جاروكش بگیر و به محل ورم پا و روی درد پایت بگذار. او هم همین كار را می كند و با عنایت حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام به وسیله ی جاروی حرم حضرت شفا پیدا می كند و فردای آن روز دیگر او ما بین فامیل دو زانو نشسته و بحمدالله نه دردی و نه ورمی در پایش وجود دارد.